Een magnetisch merk in 2 weken

Trek niet aan klanten, trek ze AAN!

Enthousiasme is aantrekkelijk

Stop met leuren! Creëer zó’n tof aanbod en zo’n toffe vibe online, dat klanten naar jóu komen. Dat vergt geduld, en een heleboel vertrouwen, I know. Maar als jij overtuigd bent van je toegevoegde waarde en hier een feestje van maakt, weten je klanten je vanzelf te vinden.

Ik help je om jouw enthousiasme voor je werk zichtbaar te maken, in tekst én in beeld. Na het Branding BOOSTcamp heb jij een sterke (en toffe) basis voor je merk staan!

Hoe gaan we dat doen?

Van 6 tot 17 februari werken we twee weken aan jouw merk in een besloten Instagram account, drie ochtenden per week (ma/wo/do). Kun je er live niet bij zijn? No worries, je kunt alles later terugkijken! Dit is het programma:

10 uur: Insta LIVE

Iedere ochtend start ik met een uur live over het onderwerp van die dag. Lekker hypen, nieuwe ideeën, voorbeelden en al mijn tips & tricks!

11 uur: Doe-het-ZELF

Na de LIVE deel ik een opdracht in een post, met aanvullende tips & tricks! Hiermee kun je lekker zelf aan de slag, met een notitieblok of in Canva.

12 uur: Doe-het-SAMEN

Voor wie nog vragen heeft, of het gewoon gezellig vindt, ben ik een uur bereikbaar via Zoom! Ik denk met je mee en deel mijn scherm als je ergens niet uit komt.

Dag 1: wie ben je?

Jouw merkidentiteit is een combinatie van hoe jij jezelf ziet én hoe anderen jou zien. Dit moet met elkaar overeen komen om een sterk merk op te bouwen, we doen een quick scan!

Dag 2: wat doe je?

Is je aanbod in lijn met wat jij het allertofste vindt? En is het voor een potentiële klant die jou nét heeft ontdekt, snel genoeg duidelijk wát je nou precies doet? We gaan kort maar krachtig formuleren wat jouw toegevoegde waarde is.

Dag 3: wat is je vibe?

Welke onderdelen van je persoonlijkheid vertaal je door naar je merkverhaal en huisstijl? Wat heeft de meeste toegevoegde waarde voor je klanten? Deze dag maken we een moodboard van jouw “vibe”.

Dag 4: van moodboard naar beeldbank

Tijd om jouw vibe visueel te maken! Deze dag starten we met je (nieuwe) huisstijl in Canva! In een uitgebreide Canva tutorial laat ik zien hoe ik een huisstijl opbouw, met een hoop voorbeelden van verschillende stijlen.

Dag 5: van beeldbank naar totaalplaatje

Welke visuals heb je nog meer nodig om een consistent en kloppend geheel te maken van jouw huisstijl? Plus een leuke extra waar je een toffe outfit voor nodig hebt 😉

Dag 6: branding BOOST

Tijd om je branding door te trekken naar je socials! Denk aan post-sjablonen, een LinkedIn-header, een nieuwe profielfoto. Ik heb overal sjablonen voor, en kijk met je mee!

Vind ik heel leuk, kijk maar

Wat kost dat dan??

Dat ligt eraan hoe snel je bent! Hahaaa ja ik moet toch wat, met een product met ongelimiteerde oplage😉

Vroege vogel:

€100,-

Tussen 5 en 15 januari

Late luiaard:

€125,-

Tussen 16 januari en 1 februari

Fuck, toch FOMO:

€150,-

Na 1 februari

gifje Paulien 1-op-1

Wie ben ik?

Paulien van Bunnik, aangenaam! Serial and not so serious ondernemer sinds 2015. In die tijd startte ik CV Atelier, WERK aan jouw MERK en het MARKETING WALHALLA. 

I loooove marketing, branding en ondernemen. Mijn hyperactieve hoofd genereert het ene na het andere idee, voor mezelf maar ook voor mijn klanten, en die ideeën maak ik snel visueel. Ik zorg er vooral voor dat jij weer lól krijgt met marketing.

Hoe? Door er achter te komen wat jij het állertofste vindt om te doen, en dat enthousiasme te vertalen naar een strategie die bij jou past!

Doe je gezellig mee?

Samen vertalen we jouw enthousiasme naar een magnetisch merk

Supertof als je mee doet, we zijn inmiddels al met z’n 25’en!

Je kunt je aanmelden met dit formulier, ik stuur je dan de bevestiging en de factuur met deze betaallink. Die mag je uiteraard ook gelijk betalen, dan is je inschrijving meteen definitief (en ik blij!)

Heb je nog vragen? Stuur die gerust mee, of check even of ze hieronder bij de FAQ staan!

Nog vragen?

Misschien staat je antwoord hierbij

dummy
Hoeveel tijd ben ik er aan kwijt?

Eerlijk? Zoveel tijd als je zelf wil! Ik ben op maandag, woensdag en donderdag live aanwezig op het account met webinars, Q&A’s en in de DM van 10:00 tot 13:00 uur. De opdrachten kun je in principe ook gedaan hebben in die tijd, maar wellicht vind je het zelf fijn om langer aan de slag te gaan met bijvoorbeeld een moodboard en je branding!

Wat als ik niet alle dagen kan?

Je hoeft niet alle dagen live mee te doen uiteraard! De live webinars deel ik na afloop ook als post, dus die kun je terugkijken wanneer je wil. De opdrachten blijven ook gewoon in het account staan, die kun je dus in je eigen tempo doen. Het enige dat je dan mist, is de live Q&A’s want die deel ik achteraf niet meer. Maar voor vragen ben ik uiteraard bereikbaar via DM!

Kan ik ook later aanhaken?

Ja zeker, zie ook de vraag hierboven. Al het materiaal blijft in het account staan. Je kunt dus ‘inhalen’ wanneer je wil.

Hoe lang blijft het materiaal beschikbaar?

Je houdt toegang tot het Branding BOOST-camp account tótdat ik weer een nieuwe editie organiseer. Dat kan een maand zijn, kan ook een jaar zijn 😉 Maar die kondig ik weer ruim op tijd aan, dus dan heb je nog tijd om eventuele opdrachten te copy pasten als je die nog wil doen!

dummy
Wat heb ik nodig om mee te doen?

Een notitieboek, een Instagram account en een Canva account 🙂 het handigst is een Canva Pro account want die geeft je een stuk meer mogelijkheden. Het is ook fijn als je al een béétje een idee hebt van waar je heen wil met je merk, we starten in principe from scratch, maar een compleet merk opbouwen in 6 dagdelen is wel een uitdaging 😉

Moet ik handig zijn met Instagram?

Niet per se 🙂 de enige vereiste is dat je snapt hoe je stories en lives kunt bekijken, en posts lezen 😉

Moet ik handig zijn met Canva?

Een basiskennis van Canva is wel handig, maar ik laat met schermfilmpjes zien hoe je je huisstijl kan samenstellen, dus dat moet helemaal goedkomen. Kom je ergens niet uit? Dan maak ik met alle liefde even een schermfilmpje extra!

Wat als ik al een huisstijl heb?

Geen probleem, handig juist als je al een basis hebt. We gaan kijken of deze (nog) matcht met je merkverhaal en of je hem puur wil tweaken, of dat je liever helemáál from scratch begint.