Weet je wat ik zo tof vind aan online ondernemen? Je kunt vollédig je eigen wereld creëren.
En dat is precies wat ik heb gedaan het afgelopen jaar, op mijn socials en op mijn website. Inmiddels heb je vast een beetje een beeld van mijn ideale wereld; kleurrijk, enthousiast en een tíkkeltje hysterisch, aangevuld met wat glitter en mystique 😉
Maar je personal brand moet toch álles laten zien van wie jij bent, inclusief the good, the bad and the ugly? Nou, I call bullshit. Je personal brand is vrijwel altijd een uitvergrote versie van een déél van jezelf. Je kiest zelf welk deel je uitvergroot.
You know why? Omdat dat niet alleen je netwerk, maar óók jezelf inspireert. Mijn eigen online gecreëerde candyland is voor mij een heerlijk plekje om in te ontsnappen als ik een keer zit te zwelgen in mijn winterdip, of door mijn rug ben gegaan (Joe! Groetjes vanaf de bank)
Vind jij het inspirerend om mij nu dan onder mijn fleecedeken op de bank te zien zitten sippen? Hell no, en ik word er zelf ook geen steek beter van.
Liever creëer ik dan een post of een lading beeldmateriaal waar ik vrolijk van word: mijn beste versie waar ik hopelijk over een paar dagen weer in zit.
Is dat dan nep? Nee joh. Het is een deel van mij, en dat deel geeft mijn zelfmedelijden-deel een welverdiende schop onder haar hol. Get your ass van die bank af, en ga lekker mooie dingen maken. Word je blij van!
Tell me; hoe ziet jouw ideale wereld er uit? Geef me een paar kernwoorden, dan visualiseer ik hem voor je en deel ik hem met je via DM!
📸 @isabeaubosscher
💡 op de ICC van @blinck_photography
0 reacties