de merk-OVER
Mag het een beetje leuker??
Move overrrr people
Tijd om er helemaal jouw feestje van te maken
Ik vind jou supertof, ja echt! Het is me dus een raadsel dat je je online nog zo veilig en saai profileert. Die halfbakken eigen knutsels, een strategietje hier en een trucje daar, die ben je echt allang ontgroeid. Wat houdt je tegen?
Het is tijd om jóuw manier te vinden die je enthousiasme voor je vak én je kickass personality laat zien. Enter Paulien: ik hype en help je net zo lang tot jij weer lol hebt met je marketing.
Wat mag ik door de wasstraat gooien?
Tell me tell me
Ik ben een mega marketing nerd, dus of je nu vast loopt met je aanbod, je social media of je huisstijl: I’m game! Ik wil dat jij nét zo enthousiast wordt over marketing als ik, op welke manier dan ook. De stappen die we doorlopen zijn wél altijd hetzelfde:
1: first things first: jij, je aanbod en je strategie
Ik wil natuurlijk eerst weten wie jíj bent en waar je tegenaan loopt! In een uitgebreide Zoom call bespreken we:
- Waar loop je tegenaan, en hoe kan ik dat leuker én makkelijker voor je maken?
- Wie ben je écht? Wat onderscheidt jou van de massa?
- Wat vind je zo tof aan je werk en hoe kunnen we dat zichtbaar maken?
- Waar komen je klanten nú vandaan, en waar gaan we ze nog meer vandaan halen?
2: vibin’ and hypin’: van mehhh naar YEAH!
Hebben we duidelijk wat de strategie wordt? Dan is ons startpunt je huidige huisstijl: wordt het een upgrade of een volledige merk-OVER? We kijken samen hoe het toffer kan.
- We bepalen de vibe die je wil uitstralen, die past bij jou én bij je doelgroep. Die vertaal ik naar een moodboard met kleuren, lettertypes en afbeeldingen
- Feelin’ it? Dan ga ik los! Ik stel een beeldbank samen (denk 30-50 afbeeldingen) met foto’s, video’s en/of patronen. Dit wordt de basis voor je online uitingen
- Tot slot maak ik een brandsheet met een visuele samenvatting van je huisstijl
3: what’s your flavour?
De laatste stap is afhankelijk van jouw wensen: welk kanaal wil jij een merk-OVER geven? Kies jouw ‘smaakje’ hieronder!

Kies een smaakje
Welk kanaal gaan we lekker maken?
Als je ergens los kunt met je branding, dan is het wel op Instagram! In een voorbeeld feed laat ik je zien hoe je grid er uit kan komen te zien met je nieuwe beeldbank.
Ik maak een set sjablonen voor je stories, reels en highlights, een nieuwe profielfoto én ik herschrijf je bio. Als je het fijn vindt, maken we ook samen een eerste opzet voor een contentplan.
Zakelijk en ingewikkeld? Nee joh, I love LinkedIn! De mogelijkheden op dit platform zijn eindeloos. Ik geef je profiel een lekkere opfrisbeurt, met een nieuwe profielfoto en header.
Ik herschrijf je profieltekst en headline, en samen bepalen we een contentstrategie. Waar kun je over posten? En hoe zorgen we dat mensen jóu benaderen in plaats van andersom?
Je website
Je social media ziet er kickass uit, maar je website is boring as hell. Je huurt een webdesigner in, maar die vraagt je om je logo in meerdere formaten, visuals en verschillende media, help!
No worries, I’ve got your back. Samen bepalen we wat er op jouw website komt te staan en waar, ik maak een moodboard ter ondersteuning.

Paulien the branding masjien
Kleine waarschuwing: mijn hoofd staat vrijwel altijd in standje overdrive. Met mij praat je in een uur net zoveel als met een ander in drie uur haha, maar één voordeel: ik neem de Zoom-sessie op dus die kun je rustig nog een keer terugkijken 😉
Ook daarna draait mijn branding machine op volle toeren, voor je het weet vliegen de visuals je om de oren. Ga er niet zelf mee zitten pielen; vraag het gewoon ff aan mij. Ook achteraf sta ik nog als cheerleader naast je, want ik wil zeker weten dat jij er weer lol in hebt!
Hoor je het liever van een ander? Snap ik
quanta costa?
niet de goedkoopste maar wel de snelste
Ik houd niet van ingewikkeld; ik werk met één tarief. Van nature ben ik een overdeliverer. Als ik eenmaal bezig ben, kan ik losse eindjes niet aanzien. Je krijgt dus altijd meer dan waar je om gevraagd hebt! Ik bied een 100% ‘niet goed, geld terug’ garantie, maar die heeft nog nooit iemand gebruikt 😉
de merk-OVER
€1000 excl. btw
- (Minimaal) 1 uur samen brainstormen via Zoom
- Eén MERKover op maat voor jou, met sowieso inbegrepen: een brandsheet, moodboard en beeldbank in Canva
- En 1 van deze 3 ‘smaken’: Instagram, LinkedIn of je website
extra smaakjes
€500 excl. btw / stuk
- Wil je 2 smaken in plaats van 1? Of iets anders nodig? Bijv. een presentatiesjabloon of een set aan documenten?
- No problem! Stuur me even een berichtje.
- Nu én in de toekomst; ik heb jouw merkmateriaal bij de hand, dus kan snel schakelen
Disclaimer
“Paulien van Bunnik is geen mens, ze is een tsunami. Ze is één grote golf enthousiasme, hartelijkheid, inlevingsvermogen en creativiteit. Plus: ze analyseert razendsnel.
Dus vóór je het weet zet ze je profielfoto, je bedrijfsnaam, je tagline, je uitstraling, je huisstijl, je website én je leven op zijn kop. Ze vist zó uit wat je doet, wat je sterke kanten zijn, en hoe je die het best kunt presenteren. En vervolgens voert ze een rebranding in een noodtempo voor je uit.
Het ziet er makkelijk uit, en voor haar IS het ook makkelijk 😉 Ze weet precies waar ze het over heeft. En ze kan het uitstekend uitleggen.”
Kitty Kilian, De Blogacademie
Kun je wel een merk-OVER gebruiken?
Stuur me gewoon even een berichtje

Twijfel je nog?
Misschien staat je vraag hiertussen
dummy
Ik heb al een logo / huisstijl, is dat erg?
Helemaal niet! Geen enkel probleem om verder te werken vanuit een bestaande huisstijl. We kijken samen of deze (nog) matcht met je merkverhaal en de uitstraling die we neer willen zetten.
Wat is het verschil met de merk-BOOSTER?
De merk-BOOSTER is eigenlijk alleen het eerste deel van de merk-OVER: de Zoom-call waarin we jouw marketingstrategie bespreken en kijken hoe we het voor jou leuker en makkelijker kunnen maken. Na de merk-BOOSTER ga je daarna echter zélf aan de slag, en bij de merk-OVER doe ik het zware werk voor je 😉 Wil je mij liever eerst wat beter leren kennen? Dan kunnen we natuurlijk ook starten met een merk-BOOSTER en kun je daarna alsnog bepalen of je het zelf wil gaan uitvoeren of dat je dat aan mij uitbesteedt!
Werk je ook met startende ondernemers?
Ja zeker! Ik vind het echter wél belangrijk dat je al een goed beeld hebt van wie je bent en wat je leuk vindt, want anders wordt het meer een business coach call en hoewel ik dat óók leuk vind, wil ik je vooral helpen om je bedrijf naar het volgende level te tillen qua márketing. Daarvoor moet je al wel een basis hebben staan.
Kunnen we ook gewoon bellen?
Liever niet! Het is namelijk heel handig als ik tussentijds mijn scherm met je kan delen, bijvoorbeeld als we naar je website, Instagram of LinkedIn zitten te kijken, of als ik wat ideetjes wil laten zien in Canva.
dummy
Hoe krijg ik alles aangeleverd?
Ik werk in Canva! Je krijgt van mij dus de Canva links aangeleverd in een PDF document. Geen probleem als je hier nog geen account voor hebt, die kun je gratis aanmaken, al is een Pro account wel handig (ik geloof €9 per maand). Bijkomend voordeel: ook achteraf kan ik nog met je mee kijken in het Canva bestand als je ergens niet uit komt.
Ik ben een digibeet, zijn de templates makkelijk te bewerken?
Ja; een goed beeld van waar je goed in bent en waar je naartoe wil met je bedrijf. Als je dienstverlening nog niet concreet genoeg is, zijn we tijdens de brainstorm alleen bezig met het vormgeven van je bedrijf in plaats van je merk! En hoewel ik business coaching ook erg leuk vindt, ligt mijn expertise toch echt meer in branding 😉
Wat als ik niet 100% achter het resultaat sta?
Dat gaat niet gebeuren! Branding is een zoektocht, en we tweaken net zo lang tot het klopt. Soms duurt dit even, maar bij íedere ondernemer komt dat moment dat je ineens denkt; dit is hem! Maar als het je geruststelt: als je niet tevreden bent, krijg je je geld terug. 100%!
Wanneer kunnen we Zoomen? 😊
Haha I thought you’d never ask! Als je mijn formulier invult, stuur ik je een link naar mijn agenda en kun je zelf een tijdstip uitkiezen. De merkOVERs doe ik op woensdag en donderdag om 11 uur en 13 uur. Lukt dit echt niet? Dan zoeken we samen een ander tijdstip.