Het interesseert je klanten geen zak wat jouw proces is. Welke methodieken je gebruikt, welke cursussen je hebt gevolgd, welke stappen je doorloopt, en of je halverwege 5 mental breakdowns hebt 😜
Ze willen vooral weten wat voor resultáát je voor hen kunt bereiken.
Wat krijgen ze door met jou samen te werken? Meer rust? Meer plezier? Meer omzet?
Ik zie heel veel ondernemers online focussen op hun werkwijze, om daarmee klanten te overtuigen om met hen samen te werken;
“Ik richt je werkprocessen efficiënter in met Notion, Mailerlite, WooCommerce, en Moneybird. We gaan samen zitten om al je processen door te nemen en die zet ik in een flow chart.”
I don’t care hóe je het doet!
Ik wil gewoon geen stress over mijn administratie of me zorgen maken dat ik mijn BTW aangifte vergeet 🤣 zodat ik relaxed kan ondernemen en donuts eten. Regel jij dat voor me? Top!
Focus je minder op je werkprocessen en meer op het resultaat. Laat zien wat het resultaat was bij eerdere klanten. Laat eerdere klanten vertéllen wat ze hebben bereikt door met jou samen te werken.
Hoe je dat bereikt hebt, maakt me dan niet uit. Ik zie je track record. Jíj bent de expert, dus ik vertrouw erop dat je weet wat je doet.
Tell me; welk resultaat bereiken klanten door met jou samen te werken?
Liefs!
0 reacties