Je merkidentiteit bestaat al. Maar hoe vind je hem dan?
Luister goed naar je klanten! Neem eens de tijd om écht te lezen wat anderen over je schrijven in reviews en op social media, heb je daar al bijnamen gekregen?
Daarna is het puur een kwestie van trechteren en zoeken naar de rode draad.
Vorig jaar september startte ik met WERK aan jouw MERK. De focus in mijn merkverhaal lag vooral op het feit dat ik een goede luisteraar ben en mijn klanten volledig ontzorg.
En dat doe ik óók, maar wat zeiden ánderen vooral in de afgelopen maanden over mij?
💛 “Paulien is geen mens, maar een tsunami”
💛 “Wat een kletsfabriek, 100 ideeën per minuut”
💛 “Paulien roept ‘Wacht maar, ik maak wel ff wat!’ En voor je kan zeggen ‘Hoeft niet joh P…’, zit het al in je inbox”
💛 “Paulien de branding masjien!”
Nou goed, you get the point: een hoop positieve woorden (waarvoor dank!), maar ze gaan niet bepaald over mijn ontzorgende karakter 🤣
Ik zie hier één duidelijke rode draad in, en dat is enthousiasme en snelheid. Mijn vermogen om in korte tijd ideeën te bedenken én eruit te knallen, als een soort marketing maniak 😁
In de vakantie leg ik mijn aanbod dan ook onder de loep, zodat ik in mijn dienstverlening optimaal gebruik kan maken van die snelheid.
Ik wil méér mensen zo enthousiast krijgen over hun eigen branding. Denk aan ‘merkovers‘, DIY branding met mij als back-up, nog meer toffe huisstijlen ter adoptie en wie weet wat nog meer voor leuks! MEER IS MEER 😉
En ik ben benieuwd: welke bijnamen krijg jij van je klanten?
0 reacties