Je merkidentiteit hoef je niet zelf te schrijven
12 juli 2022

Je merkidentiteit bestaat al. Maar hoe vind je hem dan?

Luister goed naar je klanten! Neem eens de tijd om écht te lezen wat anderen over je schrijven in reviews en op social media, heb je daar al bijnamen gekregen?

Daarna is het puur een kwestie van trechteren en zoeken naar de rode draad.

Vorig jaar september startte ik met WERK aan jouw MERK. De focus in mijn merkverhaal lag vooral op het feit dat ik een goede luisteraar ben en mijn klanten volledig ontzorg.

En dat doe ik óók, maar wat zeiden ánderen vooral in de afgelopen maanden over mij?

💛 “Paulien is geen mens, maar een tsunami”
💛 “Wat een kletsfabriek, 100 ideeën per minuut”
💛 “Paulien roept ‘Wacht maar, ik maak wel ff wat!’ En voor je kan zeggen ‘Hoeft niet joh P…’, zit het al in je inbox”
💛 “Paulien de branding masjien!”

Nou goed, you get the point: een hoop positieve woorden (waarvoor dank!), maar ze gaan niet bepaald over mijn ontzorgende karakter 🤣

Ik zie hier één duidelijke rode draad in, en dat is enthousiasme en snelheid. Mijn vermogen om in korte tijd ideeën te bedenken én eruit te knallen, als een soort marketing maniak 😁

In de vakantie leg ik mijn aanbod dan ook onder de loep, zodat ik in mijn dienstverlening optimaal gebruik kan maken van die snelheid.

Ik wil méér mensen zo enthousiast krijgen over hun eigen branding. Denk aan ‘merkovers‘, DIY branding met mij als back-up, nog meer toffe huisstijlen ter adoptie en wie weet wat nog meer voor leuks! MEER IS MEER 😉

En ik ben benieuwd: welke bijnamen krijg jij van je klanten?

Paulien van Bunnik

Aangenaam, tof dat je een kijkje in mijn hoofd komt nemen! Ik ben fulltime ideeëngenerator, vakidioot en groot fan van marketing, branding en ondernemen. Makkelijker kunnen we het wél maken, én leuker.

Kom je ergens niet uit? Huur mijn hoofd! In een uur zorg ik dat jij weer lol krijgt in je online zichtbaarheid, met een makkelijke marketingstrategie en/of een BOOST voor je branding.

Mag álles op de schop? Challenge mij dan om een huisstijl op maat te ontwerpen, met mijn unieke TAKE IT or LEAVE IT methode. Of adopteer een kant-en-klare huisstijl! Ready to rumble?

werk-aan-jouw-merk-paulien

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *