Judith Eversdijk

Daphne de Windt

Go BIG or go home!

Holy moly, dit was met recht een MEGA merkover. Judith ging volledig all-in, alle remmen los!

In 2015 startte zij met haar bedrijf SOCIAL BLOOMING, en nu 7 jaar later was het tijd voor een rebranding. Eén die volledig laat zien wie zíj is. Tijdens onze brainstormsessie konden we direct grote stappen maken, want ze had haar propositie al heel scherp.

We kwamen al snel uit op het toffe contrast van een gradient in zachte, frisse kleuren, met de stoere zwart/wit letters en illustraties. Een mooie middenweg tussen opvallend en zakelijk, hard en zacht. Judith werkt veelal in een mannelijke omgeving, maar wilde ook haar eigen vrouwelijkheid terug laten komen.

Toen we op zoek gingen naar een illustrator dacht ik gelijk aan Marinka, haar stijl matchte hier perfect mee. Aangevuld met de geniale visagie en fotografie van Linde werd het een supertof totaalplaatje (al zeg ik het zelf), en Loes vertaalde dit concept door naar een superstrakke website!

Ik voerde Judith’s nieuwe vibe consequent door naar haar LinkedIn, Instagram, documenten en een presentatiesjabloon! Het resultaat is een super opvallend en consistent totaalpakket aan branding, onwijs leuk om te zien dat Judith daar gelijk mee aan de slag is gegaan. Volg jij haar al?

Thnx voor de superleuke samenwerking Judith, en heel veel succes met SOCIAL BLOOMING!

Credits

Judith is blij

Daphne de Windt

Na 7 jaar ondernemen was de tijd rijp voor wat nieuws. Tijd voor een uitstraling die helemaal bij MIJ past. Waar ik blij van word. Precies op dát goede moment kwam ZIJ tevoorschijn in mijn LinkedIn-timeline: Paulien. Ik wist meteen dat dit meant to be was! Met haar zou mijn branding in ieder geval niet saai en standaard worden. 

Samen met Paulien ben ik gaan sparren over de nieuwe huisstijl en het logo. Zij bracht mijn ideeën tot leven en we kozen samen de beste kleurencombinatie. Vrouwelijk en stoer! Ze bracht me ook in contact met Linde (fotografie), Marinka (illustraties) en Loes (webdesign). Zo wordt mijn nieuwe stijl direct doorgetrokken in al mijn uitingen.

De nieuwe branding is speels, eigenwijs en… heeft niet langer een paardenbloem als icoon, maar een bij! Die is onmisbaar in de natuur, net zo onmisbaar als een goede LinkedIn campagnemanager om je bedrijf tot bloei te laten komen. 😉 De bij past veel beter BIJ het merk!

wil je ook met mij aan de slag?

laten we even bellen

paulien-gesprek-aanvragen

eerst meer weten?

Lees hier alles over de…