In de brugklas was ik de laatste die een ruitjesbroek en Nike Air Max had. En toen ik eindelijk een Tamagotchi had, was die bij de rest van de klas al 13 keer overleden.
Ik ben geen trendsetter. Nooit geweest, en ga ik niet worden ook. Helemaal prima.
Hoe ouder ik word, hoe minder die trends me boeien. Als iets een trend is, doet iedereen het! En dan is het niet origineel meer.
Daarom heb ik trends in kleuren en lettertypes ook nooit gesnapt, wanneer het gaat om branding. Je wil je toch juist onderschéiden van de rest? Laten zien wie jíj bent, en niet wat dé najaarstrend van 2022 is, samen met 1839 anderen 😉
Dusss mij niet bellen als je een beige met roségouden huisstijl wil, wél als je meer lol wil in je marketing en gewoon iets maken wat jij SUPERTOF vindt.
Ook al zijn die kleuren ‘soooo 2020’: If you love it, I’ll make it work!
0 reacties