Trends suck
22 augustus 2022

In de brugklas was ik de laatste die een ruitjesbroek en Nike Air Max had. En toen ik eindelijk een Tamagotchi had, was die bij de rest van de klas al 13 keer overleden.

Ik ben geen trendsetter. Nooit geweest, en ga ik niet worden ook. Helemaal prima.

Hoe ouder ik word, hoe minder die trends me boeien. Als iets een trend is, doet iedereen het! En dan is het niet origineel meer.

Daarom heb ik trends in kleuren en lettertypes ook nooit gesnapt, wanneer het gaat om branding. Je wil je toch juist onderschéiden van de rest? Laten zien wie jíj bent, en niet wat dé najaarstrend van 2022 is, samen met 1839 anderen 😉

Dusss mij niet bellen als je een beige met roségouden huisstijl wil, wél als je meer lol wil in je marketing en gewoon iets maken wat jij SUPERTOF vindt.

Ook al zijn die kleuren ‘soooo 2020’: If you love it, I’ll make it work!

Paulien van Bunnik

Aangenaam, tof dat je een kijkje in mijn hoofd komt nemen! Ik ben fulltime ideeëngenerator, vakidioot en groot fan van marketing, branding en ondernemen. Makkelijker kunnen we het wél maken, én leuker. 

Samenwerken? Leuk! Dat kan zo;

  • Doe-het-zelf: in mijn Masterclass: zó bouw je een knettersterk persoonlijk merk leer ik je, je raadt het niet.. hoe je een knettersterk persoonlijk merk bouwt 😉 in een uurtje!
  • Doe-het-samen: in mijn community: de Verwondernemers vind je een heleboel ondernemers die allemaal individueel werken aan het bouwen van hun eigen universum, maar dan samen. Snap je het nog?
  • 1-op-1: óf Huur mijn hoofd! In 1,5 uur werken we samen aan je persoonlijke merk, je aanbod óf je social media strategie. Ik zorg dat je weer lol krijgt in je online zichtbaarheid, zodat je klanten áántrekt.
werk-aan-jouw-merk-paulien

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *